Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Ο Ηλεκτρολογικός Τομέας της Σιβιτανιδείου Σχολής και ο γράφων … ως πρώην μέλος του

Στο σημείωμά μου αυτό, ας μου επιτραπεί να εκφράσω τις σκέψεις μου, τα συναισθήματά μου και τις δημόσιες ευχαριστίες μου στους φίλους μου εκπαιδευτικούς του Ηλεκτρολογικού Τομέα της Σιβιτανιδείου Δημόσιας Σχολής Τεχνών & Επαγγελμάτων.
Ο Ηλεκτρολογικός Τομέας της Σιβιτανιδείου Σχολής, βασίστηκε και βασίζεται στις ειλικρινείς σχέσεις αλλά και στις σχέσεις εμπιστοσύνης μεταξύ των εκπαιδευτικών αυτού, οι οποίοι μέσα από εποικοδομητικές εκπαιδευτικές αντιθέσεις και καλοπροαίρετο διάλογο προσεγγίζουν τα εκάστοτε θέματα, και συμβάλλουν συλλογικά για την ανάδειξη του εκπαιδευτικού τους έργου στην πολύπαθη  Τεχνική Εκπαίδευση.

Η φιλοσοφία αυτή των διαπροσωπικών σχέσεων στην ιστορία του Ηλεκτρολογικού Τομέα της ΣΔΣΤΕ αποτελεί έναν από τους κυριότερους λόγους της ανάδειξης της πρωτοπόρου και καινοτόμου δραστηριότητάς του από την αρχική του λειτουργία μέχρι και σήμερα. Η επιβεβαιωμένη θέση του Τομέα, πως, η αξιοποίηση και η αναβάθμιση των εργαστηριακών εξοπλισμών στις σύγχρονες τάσεις της Ηλεκτρολογικής Τεχνουργίας, αποσκοπούσε και αποσκοπεί στη σφαιρική ενημέρωση των συνεργατών μαθητών μας στις νέες τεχνολογίες, με την ταυτόχρονη αναβάθμιση και διεύρυνση του τρόπου σκέψης τους αλλά και τα διαπιστευτήρια για την επιτυχή ένταξή τους – με αξιώσεις – στην αγορά εργασίας.

Η συνέχεια του εκπαιδευτικού έργου στη Σχολή, κυρίως σε θέματα σύγχρονου ηλεκτρολογικού ενδιαφέροντος στις εργαστηριακές ασκήσεις, επετεύχθη και επιτυγχάνεται με τη διατήρηση των προδιαγραφών και της φιλοσοφίας υλοποίησης εργαστηριακών ασκήσεων που παραλάμβαναν οι νεότεροι από τους παλαιότερους συναδέλφους τους. Στην φιλοσοφία αυτή εντρυφήσαμε όλοι μας και την διατηρήσαμε στα διάφορα εργαστήρια του Ηλεκτρολογικού Τομέα της ΣΔΣΤΕ, και πιο συγκεκριμένα, στα νέα πεδία εφαρμογής που δημιουργήθηκαν τα τελευταία χρόνια σε σύγχρονες θεματικές ενότητες τεχνολογίας ηλεκτρολογικής αιχμής. Η συγκεκριμένη αυτή φιλοσοφία στην δημιουργία της υλοποίησης νέων εργαστηριακών ασκήσεων, αποτέλεσε και αποτελεί ένα φόρο τιμής, σεβασμού και αναγνώρισης, για τους παλαιότερους Ηλεκτρολόγους συναδέλφους από τους νεότερους συνάδελφούς τους.

Φανταστείτε – λοιπόν – τα συναισθήματα που μου δημιουργήθηκαν και τις εικόνες από τη διαδρομή μου στη Σχολή που πέρασαν από το μυαλό μου σε δέκατα του δευτερολέπτου, όταν κατά την επίσκεψή μου στα εργαστήρια την Παρασκευή 23 – 10 – 2015, ως πρώην – πλέον – εκπαιδευτικός της ΣΔΣΤΕ, μου παραδόθηκε μια τιμητική πλακέτα από τους μέχρι πρότινος συναδέλφους μου στον Ηλεκτρολογικό Τομέα Ι της ΣΔΣΤΕ, για τα χρόνια που περάσαμε μαζί προσπαθώντας να βάλουμε όλοι μας ένα λιθαράκι – και κατά άλλους μια πρόκα στον τοίχο! – στο οικοδόμημα του Ηλεκτρολογικού Τομέα της ΣΔΣΤΕ.

Προσωπικά ευχαριστώ τους φίλους μου συναδέλφους, με τη σειρά που είναι στην παρακάτω φωτογραφία, Χρήστο Κουτουλάκο, Θύμιο Κότσαλο, Γιώργο Μηνά (ακόμη παλαιότερο από εμένα συνάδελφο και κατά την κρίση μου «μέντορα» πολλών από εμάς), Κώστα Καμουτσή, Θανάση Αντωνόπουλο που απαθανάτισε τη στιγμή φωτογραφικά, οι οποίοι πρωτοστάτησαν και διοργάνωσαν – από όλες της πλευρές – τη μικρή αυτή συνάντηση για μένα.


Ακόμη ευχαριστώ τους φίλους μου συναδέλφους Μπάμπη Ανδρικόπουλο, Κώστα Καραβάνα, Κώστα Γαλάνη και τον νεότερο όλων Γιάννη Κατσούρη που παραβρέθηκαν στη συνάντηση αυτή.

Σε όλους σας εύχομαι δημιουργία, ευόδωση του εκπαιδευτικού σας έργου στη δύσκολη αυτή εποχή, καλή υγεία ατομική και οικογενειακή, και – όπως γίνεται από την αρχή αυτής της σχολικής χρονιάς – πάντα θα ανταμώνουμε και αν δεν ξεφαντώνουμε … τουλάχιστον, θα συνεχίσουμε να ανταλλάσσουμε εκπαιδευτικές και επαγγελματικές απόψεις όπως κάναμε με επιτυχία μέχρι τώρα.
Μπορεί, πλέον, να μην εργαζόμαστε στο ίδιο χώρο, όμως, τόσο η δική σας προσπάθεια, όσο και η δική μου προσπάθεια, συνεχίζονται και επικεντρώνονται στον ίδιο σκοπό. Παράλληλα – δε – θέλω να θεωρήσετε δεδομένη τη διάθεσή μου για συμμετοχή σε οτιδήποτε πιστεύετε πως μπορώ να συμβάλλω.

Πραγματικά αισθάνθηκα υπερήφανος για την τιμή που μου κάνατε, και θέλω να σας επισημάνω, ότι, στα χρόνια της παρουσίας μου και συνεργασίας μας στη Σχολή, γνωρίζω πως κέρδισα φίλους (… μιας και έχουμε πιει και πολλά κρασιά μαζί!).

Και πάλι σας ευχαριστώ


Στέφανος Τουλόγλου

Δεν υπάρχουν σχόλια: